چگونه اینستاگرام را بدون فیلتر شکن باز کنیم؟!

چگونه اینستاگرام را بدون فیلتر شکن باز کنیم؟!

نحوه رفع فیلتر اینستاگرام در گوشی همراه

یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب موجود در جهان که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند برنامه اینستاگرام است. که شما بدون استفاده از یک فیلتر شکن نمی‌ توانید محدودیت‌ های آن را از بین ببرید چرا که برخلاف بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی دیگر که راه‌ های جایگزین فیلتر شکن را برای از بین بردن محدودیت‌ ها در اختیار کاربران قرار داده‌اند. این برنامه از چنین قابلیتی برخوردار نمی‌ باشد. پس شما برای استفاده از این اپلیکیشن حتماً باید یک فیلتر‌شکن قوی و سریع را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.

عدم محدودیت حجمی

یک نکته‌ای که در مورد اینستاگرام وجود دارد این است که هنگام استفاده از آن حجم زیادی از اینترنت شما مصرف می‌ شود. پس اگر از فیلتر شکنی استفاده می‌ کنید که دارای محدودیت حجمی می‌ باشد. ممکن است هنگام فعالیت در اینستاگرام دچار مشکل شوید. چرا که به سرعت ممکن است حجم محدود شما مصرف شود و برای استفاده مجدد دچار چالش شوید.

رفع محدودیت استفاده رایگان از اینستاگرام - دانلود فیلتر شکن بدون قطعی

دسترسی به خدمات اینستاگرام با انواع اینترنت ها

برای بهبود تجربه استفاده از اینستاگرام بهتر است از وی پی انی استفاده کنید که از پروتکل‌ های متنوع‌ تری استفاده می‌ کند. چرا که در این شرایط این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید با انواع بیشتری از اینترنت‌ ها اتصال خود به سرور های فیلتر شکن را ایجاد کنید. همین موضوع باعث خواهد شد که هر زمان که نیاز به خدمات وی پی ان داشتید مشکلی از این بابت نداشته باشید.

همچنین گفتنی است برای اینکه بتوانید تجربه مناسب از محتوای موجود در اینستاگرام داشته باشید. باید اتصالی که فیلتر شکن مورد استفاده برای شما فراهم می‌ کند به صورت پایدار باشد. علاوه بر پایداری، سرعت بالا نیز از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. پس فیلتر شکن مورد نظرتان باید حتماً از سرور های قدرتمند و سریع برخوردار باشد.

یک استثنا برای استفاده از اینستاگرام بدون فیلتر شکن:

برای بعضی از کاربران موقعیتی پیش آمده است که توانسته‌اند بدون نیاز به فیلتر شکن به کمک وای فای‌ های خانگی وارد این برنامه شوند. اما این موضوع تنها برای عده خاص اتفاق افتاده است. پس شما نیز می‌ توانید با استفاده از آن، شانس خود را امتحان کنید.

How to Get Instagram Access Token in 2 Minutes

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *