دانلود ورژن جدید هوک وی پی ان

دانلود ورژن جدید هوک وی پی ان

فیلتر شکن Hook VPN برای اندروید با لینک مستقیم

امروزه فیلتر شکن های بسیاری وارد بازار شده ‌اند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. و به دلیل سرعت کمی که برای ما ایجاد می‌ کنند، در واقع ناکارآمد می باشند. همچنین بسیاری از آن ها از امنیت کافی برخوردار نیستند و امنیت ما را هنگام گشت و گذار در اینترنت به خطر می ‌اندازند. اما ورژن جدید فیلتر شکن هوک وی پی ان، یکی از قدرتمندترین و ایمن ترین برنامه ها می باشد. که به ما امکان دور زدن انواع محدودیت ها را می دهد. و ما می‌ توانیم با متصل شدن به سرور های این برنامه از سرعت بالای این برنامه برای دسترسی به خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم.

Screenshot image

البته ورژن جدید این فیلتر شکن که امروز وارد بازار شده است از امکانات بیشتری نسبت به نسخه قدیمی آن برخوردار است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

۱- مرور در سایت ها همراه حفاظت بالاتر با نصب ورژن جدید فیلتر شکن هوک

یکی از خدمات امنیتی این برنامه برای افزایش امنیت سایبری ما هنگام گشت و گذار در اینترنت که اتفاقاً بسیار کارآمد هم است. فراهم کردن بستری مناسب به منظور مرور ناشناس ما در اینترنت می باشد. در نسخه جدید این فیلتر شکن این موضوع افزایش پیدا کرده است و این برنامه با پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما و جایگزین کردن آن با یک آی پی جعلی این امکان را فراهم می کند. که هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین ما هنگام متصل شدن به سرور های این برنامه قابل ردیابی نباشد. تا ما بتوانیم به صورت آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازیم.

Screenshot image

۲- سرور های پرسرعت تر در کشور های گوناگون

سرعت بالای برنامه Hook VPN به دلیل وجود سرور های پرسرعت و پرتعداد این برنامه در سراسر نقاط جهان می باشد. که با افزایش آن ها در کشور های مختلف، یک پوشش جهانی برای ما ایجاد کرده است. و سرعت بالا و اتصالی پایدار را به ما هدیه می کنند.
که امکان رفع انسداد تمامی سایت ها و برنامه های مسدود شده را به ما می‌ دهند. همچنین هوک وی پی ان، فیلتر شکنی مناسب برای انجام تمامی فعالیت های روزانه است چرا که به کمک این سرور ها سرعت بسیار بالایی را برای ما فراهم می‌ کند.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *