نصب و راه اندازی موزیلا وی پی ان در شیائومی جدید

نصب و راه اندازی موزیلا وی پی ان در شیائومی جدید

دانلود موزیلا وی پی ان برای آیفون نسخه رایگان

فیلتر شکن ها امروزه در زندگی ما نقش بسیار زیادی دارد. چرا که در کشور ایران شدت محدودیت‌ ها بسیار افزایش پیدا کرده است. و گستره بسیار زیادی از خدمات را در بر گرفته است. به گونه‌ ای که حتی ساده‌ ترین خدمات بین‌ المللی نیز گاهاً فیلتر شده اند.
یکی از برنامه‌ هایی که خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب را در اختیار ما قرار می دهد. فیلتر شکن موزیلا وی پی ان نام دارد. این برنامه از سرور های قدرتمندی برخوردار است. که امکان استفاده نامحدود از اینترنت جهانی را به ما خواهد داد.

به دلیل طراحی زیبایی که این برنامه از آن برخوردار است. و همچنین رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی، استفاده از خدمات آن برای ما بسیار ساده خواهد بود. به گونه ای که تنها با چند کلیک ساده می توانیم به سرور ها متصل شویم. حتی می توانیم به کمک قابلیت اتصال خودکار مسیر اتصال به سرورها را بسیار کوتاه تر کنیم. تا تنها با یک کلیک به یکی از سرور ها متصل شویم.

Screenshot image 3

دانلود موزیلا وی پی ان از گوگل پلی

ما می توانیم در صورتی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنیم با مراجعه به گوگل پلی به راحتی و با خیالی راحت این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم. تا بتوانیم بدون محدودیت از خدماتش بهره ببریم.

استفاده از سرور های با کیفیت و سریع

دلیل اصلی که باعث می شود این برنامه بتواند قدرت لازم برای رفع محدودیت ها را در اختیار ما قرار دهد. برخورداری آن از سرور های قدرتمند و مناسب است. چرا که این سرور ها هستند که تامین کننده قدرت یک فیلتر شکن می باشند. که این vpn از بهترین سرور ها استفاده می‌ کنند. تا قوی ترین نوع اتصال را برای رفع محدودیت‌ ها در اختیار کاربران خود قرار دهد.

Screenshot image 2

مرور ایمن در اینترنت توسط اقدامات موزیلا وی پی ان

همچنین ما به کمک این برنامه خواهیم توانست به صورت کاملاً مطمئن در اینترنت جستجو کنیم. حتی این برنامه امکان مرور ناشناس در اینترنت را برای ما فراهم می‌ کند. به گونه ای که وقتی به سرور های این برنامه متصل می شویم. آی پی یا همان موقعیت جغرافیایی ما پنهان می شود. و با یک آی پی دیگر یعنی آی پی سروری که به آن متصل شده‌ ایم جایگزین می شود. در این شرایط تمامی فعالیت های آنلاین ما به صورت ناشناس و غیر قابل ردیابی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *