چگونگی استفاده از ملون وی پی ان ورژن جدید

چگونگی استفاده از ملون وی پی ان ورژن جدید

دانلود فیلتر شکن رایگان Melon VPN برای گوشی

فیلتر شکن ملون وی پی ان یکی از محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در گوگل پلی است. که امروزه بیش از ۱۰ میلیون نفر از آن به عنوان فیلتر شکن دستگاه خود استفاده می‌ کنند. این برنامه از خدمات بسیار با کیفیتی برخوردار است. چرا که اگر از چنین ویژگی برخوردار نباشد پاسخگوی نیاز کاربران پرتعدادش نخواهد بود.

۱- سرور هایی با تعداد مناسب و باکیفیت بالا

مهم ترین ویژگی که در مورد این فیلتر شکن باید به آن اشاره کرد تعداد بالای سرور هایش می‌ باشد. چرا که همانطور که در ابتدا گفته شد تعداد زیادی کاربر از این برنامه استفاده می‌ کنند.
پس اگر این تعداد سرورها کافی نباشد. عملاً قدرت لازم برای هیچکس فراهم نخواهد شد. و سرور ها به دلیل ترافیک بالا باید از دسترس خارج شوند. همچنین گفتنی است که این سرور ها علاوه بر تعداد بالا از کیفیت مناسبی نیز برخوردار می‌ باشند.

۲- استفاده کاملا رایگان از برنامه ملون وی پی ان

ما برای دسترسی به این برنامه و استفاده از خدماتش نیاز به پرداخت هیچ‌ گونه هزینه ‌ای نخواهیم داشت. چرا که این برنامه یکی از فیلتر شکن‌ هایی است که به خدمات رایگانش معروف است. و علاوه بر خدمات پرمیوم ما می‌ توانیم به صورت رایگان نیز از آن استفاده کنیم.

۳- استفاده بسیار ساده از برنامه ملون وی پی ان

بهره‌ مندی از خدمات این برنامه به دلیل اینکه رابط کاربری آن به خوبی طراحی شده است بسیار راحت و آسان می‌ باشد. و ما می‌ توانیم تنها با زدن دکمه اتصال به صورت کاملاً اتوماتیک به قوی‌ ترین سرور متصل شویم.

۴- دریافت حریم خصوصی مطمئن و ایمن

تعداد کاربرانی که این برنامه از آن برخوردار است، خود ضامن کیفیت بالای این برنامه می‌ باشد. اما یکی از دلایلی که باعث شده است. این برنامه محبوبیت زیادی پیدا کند، امنیت بسیار بالای آن است. به گونه‌ ای که داده ‌های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. تا هیچ اتفاق ناگواری هنگام آنلاین بودن برای ما ایجاد نشود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *