نصب vpn سریع HTTP IGNIX برای اینستاگرام

نصب vpn سریع HTTP IGNIX برای اینستاگرام

 

دانلود وی پی ان قوی HTTP IGNIX VPN از گوگل پلی

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که در گوگل پلی برای استفاده عموم قرار گرفته است فیلتر شکن HTTP IGNIX می باشد. کیفیت این برنامه در سطح مطلوبی قرار دارد ولی هنگامی که از این برنامه می خواهیم به عنوان فیلتر شکن دستگاه خود استفاده کنیم. باید این نکته را در نظر داشته باشیم که بعضی از محدودیت‌ ها به کمک این برنامه قابل رفع فیلتر نمی باشند‌.

سرور های خارجی قوی

سرور هایی که در این برنامه قرار گرفته است از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. این سرور ها که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌ اند. به ما قدرت لازم برای مبارزه با بسیاری از محدودیت های اینترنتی را هدیه می کنند. به گونه ای که ما با متصل شدن به آن ها می توانیم اکثر سانسور های موجود در اینترنت را از سر راه خود کنار بگذاریم.

زمان محدود اتصال HTTP IGNIX VPN

یکی از نکته‌ های مورد توجه در مورد این فیلتر شکن زمان محدود استفاده رایگان از آن می باشد. یعنی زمانی که ما قصد داریم از این vpn بدون نیاز به پرداخت هزینه استفاده کنیم. دارای محدودیت‌ هایی هستیم. به گونه ای که هنگام برقراری اتصال به سرورها تنها تا مدت زمان مشخصی امکان استفاده برای ما فراهم می باشد.

Screenshot image 2

تغییر ip لوکیشن

هنگامی که به سرورها متصل می شویم موقعیت جغرافیایی اصلی ما پنهان می‌‌ شود. این موضوع در کنار اینکه آی پی سروری که به آن متصل شده‌ ایم جایگزین آی پی اصلی ما می‌ شود. این امکان را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت فعالیت کنیم.

کاهش پینگ در HTTP IGNIX

سرور های این وی پی ان عملکردی دارند که باعث می شود هنگام برقراری اتصال پینگ ما تا حد مناسبی کاهش پیدا کند. به گونه ای که این اتصال برای انجام اکثر فعالیت‌ های اینترنتی مناسب خواهد شد. برای مثال می توانیم به راحتی از سایت های فیلتر شده به تماشای آنلاین فیلم و سریال بپردازیم.

اتصال با هر نوع اینترنت

به دلیل عملکردی که این برنامه دارد ما می توانیم با انواع اتصالات به سرور های این برنامه متصل شویم. و شرایط لازم برای دور زدن محدودیت های اینترنتی را کسب کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *