دانلود بهترین فیلتر شکن برای chrome

دانلود بهترین فیلتر شکن برای chrome

دانلود وی پی ان رایگان و قوی برای کروم

همانطور که مطلع هستید بیشتر سایت‌ ها و برنامه‌ های موجود در کشور ما به خاطر شرایط به وجود آمده فیلتر شده‌ اند. و ما به راحتی نمی‌ توانیم به آن ها دسترسی پیدا کنیم.
برای اینکه ما وارد سایت‌ ها شویم می‌ توانیم از برنامه chrome استفاده کنیم. ولی متاسفانه این برنامه هم دچار فیلترینگ شده است. و نمی‌ تواند سایت‌ ها را برای ما باز کند. برای این کار ما می‌ توانیم به راحتی از یک فیلتر‌شکن قدرتمند استفاده کنیم. تا با تغییر دادن آدرس آی‌ پی خود علاوه بر اینکه بتوانیم از برنامه کروم را استفاده کنیم. بدون هیچگونه محدودیتی انواع سایت‌ های ایرانی و خارجی خود را باز کنیم و از خدمات موجود در آن ها استفاده کنیم.

فیلتر شکن عالی برای chrome

در کشور ما فیلتر شکن‌ های زیادی وجود دارند که ما می‌ توانیم آن ها را نصب کنیم. اما باید برای خود فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که از سرعت و مخصوصاً امنیت بالایی برخوردار باشد.
زیرا اگر فیلتر‌شکن نصب شده امنیت خوبی نداشته باشد اطلاعات و اکانت کاربری ما در برنامه گوگل به خطر می‌ افتد. و ممکن است افراد ناشناس تمام داده‌ های خصوصی ما را به سرقت ببرند.

در نتیجه ما باید در اولین قدم فیلتر شکنی برای خود نصب کنیم که بتواند آدرس آی پی ما را تغییر دهد. و با اتصال به سرور های خود محیطی خصوصی و ایمن را برای ما فراهم کند. در این صورت ما با خیال راحت می‌ توانیم وارد کروم شویم و سایت‌ های ایرانی و خارجی خود را باز کنیم.

دومین ویژگی سرعت بالا می‌ باشد. زیرا اگر فیلتر شکنی که نصب می‌ کنیم سرعت بالایی نداشته باشد. اصلاً نمی‌ توانیم به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم. و به خاطر اینکه در سایت‌ ها، فیلم‌‌ ها و عکس‌ های مختلفی وجود دارد. ما باید حتماً سرعت خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بدون سانسور این عکس‌ ها و فیلم‌ ها را در chrome باز کنیم.

بنابراین با توجه به ویژگی‌ های گفته شده ما باید در برنامه گوگل پلی به دنبال فیلتر شکنی باشیم. که بتواند بهترین خدمات را برای ما فراهم کند. تا بتوانیم مروری امن و سریع در سرتاسر کشور و سایت‌ های مختلف داشته باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *