چگونه بدون فیلتر شکن وارد یوتیوب شویم

چگونه بدون فیلتر شکن وارد یوتیوب شویم

دانلود فیلتر شکن برای یوتیوب + رایگان

یکی از بهترین برنامه هایی که به دلیل فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت از کار افتاده است و ما بدون استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند امکان برخورداری از خدمات آن را نداریم. برنامه محبوب یوتیوب می باشد.
این برنامه که یک سرویس آنلاین اشتراک ویدیو می باشد. یکی از کاربردی ترین شبکه های اجتماعی موجود در دنیاست. که علاوه بر سرگرم کردن افراد، باعث کسب درآمد آن ها نیز می‌ شود.
اما برای دسترسی به این برنامه بی نظیر نیاز به فیلتر شکنی پرقدرت با سرعت بالا داریم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. به دلیل فیلترینگ شدیدی که بر این برنامه اعمال است، ما بدون فیلتر شکن اصلاً نمی‌ توانیم وارد این برنامه شویم و از خدماتش استفاده کنیم. پس حتماً باید یک فیلتر شکن برای خود نصب کنیم.

در ادامه به چند ویژگی فیلتر شکن مناسب جهت استفاده از یوتیوب می پردازیم.

۱- سرور های پرقدرت:

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک فیلتر شکن مناسب باید از آن برخوردار باشد، سرور های پر تعداد و با کیفیت می باشد. چرا که اگر فیلتر شکن مورد نظر ما از سرور های کم برخوردار باشد. به دلیل ترافیک اعمال شده بر روی آن ها، سرور ها دچار افت سرعت خواهند شد و نمی‌ توانند قدرت لازم را برای ما ایجاد کنند.
پس ما هنگام انتخاب فیلتر شکن حتما این موضوع را باید در نظر داشته باشیم و دنبال فیلتر شکنی باشیم که از سرور های بیشتر با کیفیت عالی برخوردار است.

۲- فیلتر شکن نصب شده یوتیوب باید محافظ دستگاه ما باشد :

امنیت بالا از دیگر فاکتور های مهم یک فیلتر شکن خوب و ایده آل می باشد. چرا که هنگامی که ما در اینترنت گشت و گذار می کنیم و همچنین از برنامه یوتیوب استفاده می کنیم. امکان به سرقت رفتن اطلاعاتمان وجود خواهد داشت. پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که امنیت کافی را برای ما فراهم کند. و ما بتوانیم با خیالی راحت و آسوده از خدمات مورد نیازمان مانند استفاده از یوتیوب لذت ببریم.

۳- سرعت بالا و پایدار

همانطور که کمی قبل به آن اشاره کردیم فیلتر شکنی که از آن استفاده می ‌کنیم حتماً باید از تعداد بالایی سرور برخوردار باشد، تا دچار افت سرعت نشود.
علاوه بر این موضوع سرعتی که برای ما ایجاد می‌ کند نیز باید بسیار بالا و همچنین پایدار باشد. تا ما بتوانیم بدون قطع و وصل شدن از تماشای ویدیو های محبوبمان در نرم افزار یوتیوب لذت ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *