دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز

دانلود VPN برای کامپیوتر با سرعت بالا

سیستم عامل بسیاری از دستگاه‌ های کاربران اینترنت سیستم عامل ویندوز می باشد. یعنی بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار بر روی این سیستم عامل ها نصب نمی شوند. چرا که اکثر فیلتر شکن های موجود در بازار برای دستگاه های اندروید طراحی شده اند.
بنابراین کاربران نیازمند فیلتر شکنی هستند که قابلیت نصب بر روی ویندوز را داشته باشد. گرچه فیلتر شکن های قدرتمندی برای ویندوز وجود دارند و ما در ادامه به بررسی ویژگی های این فیلتر شکن های مناسب و قدرتمند می پردازیم.

۱- ایجاد سرعتی بالا و نامحدود در فیلتر شکن نصب شده ویندوز

یکی از مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن مناسب و قدرتمند که حتماً باید از آن برخوردار باشد، سرعت بالا می باشد. چرا که فقط در صورتی یک فیلتر شکن قادر به دور زدن انواع محدودیت می باشد که سرعت بالایی را برای ما ایجاد کند. ما می‌ توانیم با متصل شدن به سرور های باکیفیت برنامه نصب شده، که دلیل اصلی سرعت بالای آن است. مروری نامحدود در فضای اینترنت را تجربه کنیم.

۲- دریافت پروتکل های امنیتی بالا

زمانی ما می توانیم از مرورگردی در اینترنت لذت ببریم که امنیت ما فراهم شده باشد. پس باید برنامه ای را نصب کنیم که با استفاده از اقدامات و پروتکل های امنیتی مناسب و پر تعداد، امنیت لازم برای ما را ایجاد می‌ کند.
در نتیجه ما هنگام استفاده از این فیلتر شکن ها می توانیم با خیال راحت از خدمات مورد نیازمان در انواع سایت ها و برنامه ها برخوردار شویم.

۳- استفاده راحت تر

فیلتر شکنی برای ما مناسب است که استفاده از آن بسیار راحت و ساده باشد. چرا که بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار از رابط کاربری پیچیده و منو های تو در تو برخوردار هستند. که استفاده از آن ها را بسیار سخت و طولانی می‌ کند.
پس فیلتر شکنی برای ما کارآمدتر است که بتوانیم تنها با چند کلیک به سرور های آن متصل شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *