نصب فیلتر شکن پرسرعت لیمو برای آیفون

نصب فیلتر شکن پرسرعت لیمو برای آیفون

دانلود لیمو وی پی ان ایرانی برای اندروید

فیلتر شکن لیمو یکی از وی پی ان‌ های قوی موجود در بازار است. که ما می‌ توانیم به کمک آن انواع محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت را به راحتی از بین ببریم. این ابزار اینترنتی به ما این امکان را خواهد داد که حتی شدید ترین محدودیت ‌ها را نیز از بین ببریم. این vpn به راحتی از طریق برنامه گوگل پلی قابل دسترس برای تمامی کاربرانی که دارای دستگاه اندروید هستند می‌ باشد.

چه نوع سرور هایی در فیلتر شکن لیمو وجود دارد؟!

مهم ترین دلیلی که باعث شده است محبوبیت این برنامه در حال افزایش باشد، قدرت بالای سرور های آن است. سرور های این فیلتر شکن بسیار مناسب برای دسترسی به انواع خدمات فیلتر شده می‌ باشند. همچنین پراکندگی سرورها به گونه ای است که خواهیم توانست در هرکجا از خدمات وی پی ان بهره مند شویم.

Screenshot image 3

خدمات امنیتی مناسب و ویژه

این برنامه همچنین با استفاده از بهترین اقدامات امنیتی بستری بسیار مناسب و ایمن را برای ما فراهم می‌ کند. از مهم ترین اقدامات امنیتی این برنامه می‌ توان به رمزگذاری کردن داده‌ های اینترنتی و همچنین فراهم کردن شرایط لازم برای مرور ناشناس اشاره کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از خدمات این برنامه کاری بسیار ساده و راحت می‌ باشد. چرا که رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است. که استفاده از خدمات تنها با چند کلیک ساده امکان‌ پذیر باشد.
ما یا می‌ توانیم با مراجعه به لیست سرور های برنامه به کمک قابلیت اتصال دستی از سرورها استفاده کنیم. و یا به کمک قابلیت اتصال خودکار به صورت اتوماتیک به قوی‌ ترین سرور برنامه متصل شویم.

Screenshot image 2

استفاده از شبکه های اجتماعی با لیمو وی پی ان

به دلیل قدرت بسیار بالای این فیلتر شکن ما می‌ توانیم به کمک خدمات آن به راحتی از محدودیت ‌های شدید نظیر فیلترینگ اعمال شده بر شبکه ‌های اجتماعی نیز عبور کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *