دانلود فیلتر شکن بترنت کرک شده برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن بترنت کرک شده برای کامپیوتر

دانلود BetterNet VPN برای اندروید

امروزه نیاز ما به یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند بیش از هر زمان دیگری احساس می‌ شود. چرا که شدت محدودیت ‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است. و ما بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب نمی ‌توانیم از خدمات موجود در اینترنت بهره‌ مند شویم.

در مورد سیستم عامل ویندوز از آنجایی که تعداد فیلتر شکن‌ ها محدودتر است. کار ما سخت‌ تر است و باید یک انتخاب مناسب داشته باشیم. یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای ما می تواند فیلتر شکن معروف بترنت باشد.

معرفی فیلتر شکن قوی بترنت

برنامه Betternet VPN یک فیلتر شکن ساده، سریع، رایگان و نامحدود برای تمامی دستگاه ها است. که ما می توانیم به راحتی به سرور های پرسرعت این VPN با ضربه زدن وصل شویم. تا اتصال آنلاین خود را ایمن کنیم و با خیالی راحت انواع محدودیت ها را دور بزنیم.

نسخه کرک شده فیلتر شکن بترنت وی پی ان

اگر ما بخواهیم از این برنامه برای کامپیوتر خود استفاده کنیم می‌ توانیم نسخه کرک شده این برنامه را دانلود کنیم. چون خدمات با کیفیت‌ تری را به صورت رایگان در اختیار ما می‌ گذارد. یعنی می‌ توانیم به سرور های پرسرعت این برنامه متصل شویم بدون اینکه لازم باشد هزینه ای بابت آن ها پرداخت کنیم. همچنین در این نسخه امنیت ما بیشتر حفظ می‌ شود.

Screenshot image

برخورداری از سرور های پرقدرت

این برنامه دارای تعداد زیادی سرور می‌ باشد. که می‌ توانند قدرت لازم برای ما به منظور دور زدن انواع محدودیت ‌ها را فراهم کنند. که ما می‌ توانیم به یکی از این سرور ها که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده است، در هرکجا متصل شویم.

مناسب برای بازی کردن

به دلیل سرور های با کیفیت و سرعت بالا فیلتر شکن بترنت گزینه مناسب برای رفع انسداد بازی‌ های فیلتر شده می‌ باشد. و ما به کمک این برنامه می‌ توانیم به راحتی انواع بازی‌ های آنلاین را رفع انسداد کنیم. و از یک گیم پلی زیبا و بدون تاخیر لذت ببریم.
همچنین به دلیل اینکه ما بیشتر بازی‌ های آنلاین خود را در کامپیوتر انجام می‌ دهیم. با خیال راحت می‌ توانیم نسخه کرک شده این برنامه را برای خود نصب کنیم و در ویندوز خود با سرعت عالی بازی کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *