رفع فیلتر اینستاگرام ۱۴۰۲

رفع فیلتر اینستاگرام ۱۴۰۲

دانلود فیلتر شکن برای Instagram بدون پرداخت هزینه

اینستاگرام یکی از پیام رسان های محبوب است که کاربران فعال آن بیش از یک میلیارد است. اما امروزه این برنامه در کشور ما به دلیل مسائل امنیتی دچار فیلترینگ شدیدی است. که استفاده از خدمات این برنامه را بدون استفاده از یک فیلتر شکن مطمئن و قوی یا سایر راه‌های دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی، غیر ممکن می‌ کند.
همچنین هیچ خبری از رفع فیلتر کردن اینستاگرام نیست. بنابراین ما برای استفاده از این برنامه نیاز داریم ابتدا به دنبال راهی برای رفع فیلتر اینستاگرام ۲۰۲۳ باشیم.

راه های دور زدن محدودیت های اینستاگرام:

۱- استفاده از آی پی های ضد فیلتر :

اگر فیلتر شکن مناسبی در دسترس ما نبود می توانیم از آی پی های ضد فیلتر استفاده کنیم. تا بتوانیم از خدمات اینستاگرام برخوردار شویم. برای اینکار نیاز داریم که در تنظیمات دستگاهمان تغییراتی را اعمال کنیم. تا بتوانیم از این قابلیت برخوردار شویم.

۲- مرورگر های ضد فیلتر:

این نوع مرورگر ها در واقع یک نوع فیلتر شکن هستند. اگر ما از این راه استفاده کنیم. باید توجه داشته باشیم که فقط می توانیم از نسخه وب برنامه استفاده کنیم. چرا که این برنامه فقط برای وب سایت ها و خدمات وب کار می کند.

۳- استفاده از فیلتر شکنی قدرتمند برای اینستاگرام:

استفاده از خدمات وی پی ان آسان ترین و راحت ترین راه برای بهره بردن از انواع خدمات فیلتر شده خصوصا برنامه اینستاگرام می باشد.
یک فیلتر شکن قوی می تواند به راحتی محدودیت ها را برای ما دور بزند. ولی باید هنگام انتخاب فیلتر شکن مراقب باشیم که برنامه ای مناسب را انتخاب کنیم.
برای مثال اگر یک فیلتر شکن از سرور های ضعیفی برخوردار باشد. نمی تواند سرعت لازم برای دور زدن محدودیت ها و رفع فیلتر کردن اینستاگرام را برای ما ممکن کند.
همچنین امنیت ما مسئله ای بسیار مهم و ضروری است که ما باید به این مورد نیز توجه داشته باشیم. تا در بستری مطمئن و ایمن از خدمات دلخواهمان برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *