درخواست رفع فیلتر سایت های ایرانی

درخواست رفع فیلتر سایت های ایرانی

نحوه از بین بردن فیلترینگ برای ios

فیلتر شدن اکثر خدمات اینترنت بین‌ الملل باعث شده است که ما از بسیاری از ظرفیت‌ های اینترنتی بی بهره باشیم. برای همین نیاز داریم که به هر طریقی شده است به نوعی این محدودیت ‌ها را دور بزنیم و آن ها را از بین ببریم. تا پس از انجام این کار به راحتی از خدمات فیلتر شده بهره‌ مند شویم.
بهترین راه حل از میان راه های موجود استفاده از یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت است. چرا که خدمات وی پی ان با کیفیت فوق العاده می‌ تواند به راحتی ما را به خواسته‌ های اینترنتیمان برساند.

۱- برخورداری از سرور های پرقدرت و سریع

سرور هایی که یک فیلتر شکن در اختیار ما قرار می‌ دهد در واقع تامین کننده منبع سرعت اینترنت ما خواهد بود. پس باید از برنامه ‌ای استفاده کنیم که کیفیت سرور هایش بسیار بالا باشد. تا سرعت دریافت شده به قدری باشد که بتوانیم شدید ترین محدودیت ها را نیز از بین ببریم.

۲- خدمات امنیتی جهت رفع فیلتر

برای تجربه بهتر و راحت‌، بهتر است که از وی پی انی استفاده کنیم که از خدمات امنیتی کافی نیز برخوردار باشد. تا از ما در برابر خطرات احتمالی هنگام انجام فعالیت‌ های آنلاین به خوبی محافظت شود. و حریم سایبری و خصوصی ما دچار مشکل و آسیب نشود.

برای رفع فیلترینگ از وب‌سایتمان چه کنیم؟ - ICSCo

۳- کمترین حد مصرف دیتا برای رفع فیلتر سانسورها:

با توجه به افزایش قیمت بسته‌ های اینترنتی ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم. که از کمترین مقدار مصرفی اینترنت برخوردار باشد. تا بتوانیم از این طریق در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنیم. و نیاز به خریداری کردن بسته‌ های اینترنتی به صورت مداوم نباشیم.

۴- خریداری کردن نسخه پرمیوم

این امکان برای ما وجود دارد که برای دریافت خدمات باکیفیت و با سرعت بیشتر نسخه پرمیوم فیلتر شکن ‌های رایگان را دریافت کنیم. چرا که در نسخه پرمیوم سرور های اختصاصی با عملکرد بهتر وجود دارند. که سرعت بسیار بالاتری را در مقایسه با نسخه رایگان در اختیار ما قرار می دهند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *