خرید فیلتر شکن پرمیوم بدون تبلیغات

خرید فیلتر شکن پرمیوم بدون تبلیغات

دریافت فیلتر شکن پرو با قیمت ارزان

به دلیل از کار افتادن بسیاری از وی‌ پی‌ ان‌ های رایگان و همچنین بیشتر شدن محدودیت ها، کاربران به دنبال فیلتر شکن های پرمیوم می‌ باشند. تا از قدرت و سرعت بهتر و بالاتری برخوردار شوند. و از این طریق راحت ‌تر با محدودیت ‌های اینترنتی دست و پنجه نرم کنند.
ما نیز می‌ توانیم با انتخابی مناسب و حرفه‌ ای از یک وی پی ان قدرتمند و فعال برخوردار شویم. و هم با پرداخت مبلغی اندک از سرعتی بالاتر و حرفه ‌ای‌ نسبت به نسخه‌ های رایگان ‌‌vpn برخوردار شویم.

Ez Proxy Ipad

تفاوت فیلتر شکن پرمیوم و رایگان چیست؟

۱- سرور ها و نوع قدرت ارائه شده

در مقایسه قدرتی که این دو نسخه در اختیار ما قرار می‌‌ دهند. باید گفت که قدرت نسخه پرمیوم نسبت به رایگان بسیار بالاتر است. چرا که سرور های نسخه پرمیوم از قدرت بیشتری برخوردار می‌ باشد. و دلیل این امر اختصاصی عمل کردن آن هاست. همچنین به دلیل تعداد محدود کاربرانی که از این سرور ها بهره می‌ برند، اتصال پایدار تری برای ما ایجاد خواهد شد.

۲- پروتکل های متعدد

در نسخه‌ های پرمیوم فیلتر شکن‌ ها، پروتکل‌ های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌ دهند. به همین دلیل ما می‌ توانیم با انواع اینترنت اتصالی مطمئن و قدرتمند را برای خود به ارمغان بیاوریم. در صورتی که در نسخه ‌های رایگان به دلیل کمتر بودن پروتکل ‌ها محدودیت ‌های اینترنتی ممکن است برای ما به وجود بیاید.

۳- پشتیبانی بهتر

در اکثر نسخه ‌های رایگان فیلتر شکن‌ ها، تیم پشتیبانی عملکرد چندان مناسبی ندارد. حتی در بعضی از این برنامه ‌ها تیم پشتیبانی وجود خارجی ندارد. در صورتی که در نسخه‌ های پرمیوم تیم پشتیبانی از عملکرد قابل قبولی برخوردار می‌ باشند. تا نظر کاربران را به صورت مثبت جلب کنند. و آن ها را به خریدن اکانت‌ های طولانی ‌تر تشویق کنند و بتوانند راحت تر به سایت ها و شبکه های اجتماعی دست یابند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *