خرید سرویس تحریم شکن گیمینگ

خرید سرویس تحریم شکن گیمینگ

دانلود فیلتر شکن برای بازی آنلاین جدید

بازی‌ های اینترنتی نیز امروزه اکثراً دچار مشکل فیلترینگ شدند. پس ما برای استفاده از این برنامه ‌ها نیز باید از تحریم شکن استفاده کنیم. تا بتوانیم قدرت لازم برای رفع محدودیت‌ های آن ها را داشته باشیم.
اما گفتنی است که فیلتر شکن ‌هایی که برای این منظور می‌ خواهیم استفاده کنیم. باید یک سری ویژگی ‌های خاص داشته باشند. تا تجربه خوب و مناسب را داشته باشیم و یک گیم پلی مناسب و بدون تاخیر را تجربه کنیم.

۱- سرور های پرتعداد در تحریم شکن

این ویژگی به چند دلیل مهم می‌ باشد. مهم ترین دلیل را می‌ توان نیاز ما به سرعت بالا دانست. چرا که اگر فیلتر شکن مورد استفاده ما از تعداد کافی سرور برخوردار نباشد. دچار افت کیفیت و سرعت خواهد شد و ما را دچار مشکل خواهد کرد. پس ما باید حتماً این موضوع را در نظر داشته باشیم.
دلیل دوم را می‌ توان این بیان کرد که بسیاری از بازی ‌ها ایونت ‌هایی برگزار می‌ کنند که در نقطه خاصی از جهان فعال می‌ باشد. و ما نیاز به سرور های آن منطقه داریم تا از این ایونت‌ ها جا نمانیم.

۲- پینگ پایین در تحریم شکن نصب شده

ما نیاز داریم که از سرور هایی برخوردار باشیم که قدرت بالا را برای ما ایجاد کنند. تا سرعت لازم برای رفع محدودیت‌ ها فراهم شود. ضمن اینکه برای اجرای بازی ‌ها ما نیاز به پینگ پایین داریم. و باید حتماً این موضوع را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم از یک گیم پلی زیبا و روان برخوردار شویم.

۳- مصرف کم اینترنت

مصرف کم اینترنت یکی دیگر از فاکتور هایی است که می‌ تواند به عنوان ویژگی فرعی در نظر گرفته شود. چرا که اگر یک فیلتر شکن از مصرف زیادی برخوردار باشد. هم ممکن است سرعت اینترنت ما را کم کند. و هم و باعث شود که مجبور به هزینه کردن‌ های بیش از حد باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *