حذف تبلیغات فیلتر شکن در گوگل پلی شیائومی

حذف تبلیغات فیلتر شکن در گوگل پلی شیائومی

نصب بهترین فیلتر شکن اندروید از گوگل پلی

فیلتر شکن ‌ها ابزاری ضروری هستند که همه ما با شرایط حال حاضر نیاز داریم که از آن ها استفاده کنیم. تا بتوانیم از خدمات بین‌ المللی برخوردار شویم.
برای دانلود این فیلتر شکن ‌ها منابع گوناگونی در اختیار ما قرار دارد. که معروف‌ ترین آن ها برای سیستم عامل اندروید برنامه گوگل پلی است.
از آنجایی که هر فیلتر شکنی قابل استفاده نمی ‌باشد و بسیاری از آن ها از دسترس خارج شده‌ اند. ما باید یک سری ویژگی‌ ها را برای انتخاب فیلتر شکن در نظر داشته باشیم. تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای دستگاه خود داشته باشیم.
که این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

۱- سرور های پرسرعت در سراسر جهان

مهم ترین ویژگی که باید در نظر داشته باشیم سرور های پرسرعت است. چرا که این سرور ها می‌ باشند که قدرت یک فیلتر شکن را تعیین می‌ کند. پس ما باید سرور ها را حتماً در نظر داشته باشیم. تا بتوانیم از خدمات باکیفیت‌ تر برخوردار شویم.

۲- رابط کاربری عالی و استفاده آسان

ما باید در نظر داشته باشیم که فیلتر شکنی که انتخاب می‌ کنیم به راحتی قابل استفاده باشد. چرا که بسیاری از برنامه ‌ها برای استفاده نیاز به ثبت نام و رمز عبور دارند. که وقت ما را بسیار محدود می‌ کند.

۳- تضمین امنیت دستگاه ما با نصب vpn از گوگل پلی

امنیتی که فیلتر شکن مورد استفاده ما برای ما باید تامین کند. باید در حدی باشد که بتوانیم با خیال راحت و بدون نگرانی از به سرقت رفتن اطلاعاتمان و یا حتی آسیب رسیدن به دستگاه مورد استفاده از انواع محتواها استفاده کنیم.

یکی از مشکلاتی که ما هنگام استفاده از فیلتر شکن ‌های رایگان با آن ها مواجه هستیم. تبلیغات مزاحم در این برنامه‌ هاست. که وقت ما را بسیار محدود می‌ کند.
برای اینکه بتوانیم از این تبلیغ‌ های مزاحم خلاص شویم. تنها کاری که می‌ توانیم انجام دهیم این است که اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنیم تا دیگر تبلیغات در گوگل پلی برای ما ظاهر نشوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *