دانلود تیک تاک مود شده برای دستگاه های اندرویدی

دانلود تیک تاک مود شده برای دستگاه های اندرویدی

نصب TikTok اصلی با لینک مستقیم بدون فیلتر

تیک تاک یکی دیگه از شبکه‌ های اجتماعی موجود در بازار است. که می‌ توان آن را رقیب اصلی اینستاگرام دانست. این برنامه که شباهت‌ های زیادی با برنامه اینستاگرام دارد. دارای قابلیت ‌های بسیار جذاب می‌ باشد. که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

این برنامه را از کجا دانلود کنیم؟

دسترسی به خدمات این برنامه بسیار ساده و آسان می ‌باشد و ما به راحتی می‌ توانیم آن را از معتبر ترین منابع تهیه کنیم. برای مثال برای دستگاه اندرویدی می‌ توانیم از طریق گوگل پلی آن را دانلود کنیم. و برای دستگاه ‌های ios آن را از طریق اپ استور برای دستگاه خود نصب کنیم.

Screenshot image

مشکل فیلترینگ هنگام استفاده از برنامه TikTok

هنگامی که ما از این اپلیکیشن استفاده می‌ کنیم با یک مشکل بزرگ مواجه می‌ شویم. و آن هم محدودیت‌ هایی است که بر این برنامه اعمال شده است. که به ما امکان استفاده از خدمات برنامه را بدون استفاده از یک فیلتر شکن نمی ‌دهد.

استفاده از خدمات نسخه وب تیک تاک

اگر به هر دلیلی به این برنامه دسترسی نداشتیم و یا دستگاه ما نسخه ‌ای دارد که برای آن TikTok موجود نیست. می‌ توانیم به راحتی از خدمات نسخه وب این برنامه استفاده کنیم. فقط باید توجه داشته باشیم که مشکل فیلترینگ برای این نسخه از تیک تاک نیز وجود دارد.

خدمات نسخه مود شده

نسخه مود شده این برنامه دارای خدمات اضافه‌ تر نسبت به نسخه عادی می‌ باشد. برای مثال ما می‌ توانیم در این نسخه از TikTok ویدیو های موجود در آن را بدون مارک تیک تاک دانلود کنیم. که این ویژگی می‌ تواند بسیار کاربردی باشد.

چگونه از تیک تاک استفاده کنیم؟!

ما برای استفاده از TikTok نیاز داریم که یک اکانت کاربری در آن بسازیم. یا اگر از این اکانت برخوردار هستیم آن را بازیابی کنیم. برای استفاده از تیک تاک همانطور که گفته شد، به فیلتر شکن نیاز داریم. پس حتماً باید هنگام استفاده از این برنامه فیلتر شکن ما روشن باشد. پس از انجام کار های ابتدایی ما می‌ توانیم به راحتی از خدمات برنامه استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *