افزایش سرعت اینترنت رایتل در گوشی سامسونگ

افزایش سرعت اینترنت رایتل در گوشی سامسونگ

دانلود فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل

کندی اینترنت کاربران را بسیار اذیت می کند از این رو افراد به دنبال راهی هستند تا اینترنت خود را بهبود دهند. یکی از راه‌ هایی که می‌ توان سرعت اینترنت را افزایش داد. متصل شدن به سرور های یک فیلتر شکن قدرتمند سریع می باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ های یک فیلتر شکن مناسب که می‌ تواند به ما برای افزایش سرعت اینترنت کمک کند می پردازیم.
لازم به ذکر است که کاربران از اینترنت‌ های مختلفی مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل استفاده می‌ کنند. بنابراین نیاز است که ما از فیلتر شکن‌ هایی مناسب با اینترنت خود استفاده کنیم.

از آنجایی که تامین کننده سرعت و کیفیت یک فیلتر شکن سرور های آن می باشد. برای انتخاب وی پی ان باید این فاکتور را اولویت خود قرار دهیم. یعنی باید به دنبال برنامه ای باشیم که دارای سرور هایی با کیفیت فوق العاده باشد. تا بتوانیم با برقراری اتصالی مناسب سرعت اینترنت خود را افزایش دهیم. تا با پینگ مناسبی که در اختیارمان قرار می گیرد. هم با سرعت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنیم. و هم اینکه از تمامی ظرفیت های اینترنت که پیش از استفاده از وی پی ان به دلیل محدودیت‌ ها نمی‌ توانستیم از آن ها استفاده کنیم، برخوردار شویم.

ترفند های افزایش سرعت اینترنت رایتل | برتر رایا کمک رایانه تلفنی

تعداد مناسب سرور های مخصوص رایتل

در کنار کیفیت مناسب تعداد سرور ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که اگر سرور های یک فیلتر شکن کم باشد. ممکن است با افزایش ترافیک کاربران، سرور ها دچار شلوغی بیش از حد شوند. که این موضوع باعث می شود به طور کلی از دسترس خارج شوند. یا اینکه باعث کاهش کیفیت اتصال و کندی سرعت اینترنت می شود. پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم. که هم از سرور های با کیفیت برخوردار باشد. و هم اینکه سرور ها از تعداد مناسبی برخوردار باشند و پاسخگوی تعداد زیادی از کاربران باشند. علاوه بر آن باید به این نکته هم توجه شود که سرور ما متناسب با نوع اینترنت ما باشد تا اتصال بهتری برای ما شکل بگیرد.

عدم محدودیت در استفاده از خدمات

برای اینکه بتوانیم به صورت نامحدود از خدمات استفاده کنیم. باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که هیچگونه محدودیتی نداشته باشد. چرا که بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار دارای محدودیت حجمی می باشند. که این موضوع باعث می شود ما نتوانیم به صورت دلخواه در اینترنت جستجو کنیم. و همیشه باید یک سری از محدودیت‌ ها را برای خود در نظر بگیریم. برای حل این مشکل می توانیم فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *