ارزان ترین سایت وی پی ان ایرانی

ارزان ترین سایت وی پی ان ایرانی

خرید فیلتر شکن ارزان برای موبایل هوشمند

منابع زیادی برای دانلود و خریداری کردن خدمات وی پی ان وجود دارد. بنابراین معرفی ارزان ‌ترین و بهترین منبع کاری بسیار سخت و دشوار است و عملاً غیر ممکن می‌ باشد. بنابراین تنها کاری که می‌ توان انجام داد این است که خدمات وی پی ان‌ ها را بررسی کرد. و با برآورد کیفیتی که این برنامه‌ ها به ما ارائه می‌ کنند. بهترین منبع و بهترین گزینه را شناسایی کرد و آن را انتخاب کنیم.

انواع وی پی ان های پولی

۱- خدمات محدود

بعضی از فیلتر شکن ‌های پرمیوم موجود در بازار دارای محدودیت ‌های خاصی هستند. که قیمت آن ها را کاهش می‌ دهد. برای مثال بعضی از آن ها حجم محدودی را به کاربران ارائه می‌ کند. و پس از پایان شدن حجم مصرفی ما مجبور هستیم. که دوباره اکانت خود را شارژ کنیم و پس از آن دوباره از خدماتش استفاده کنیم.

Automatically Use Your Windows Logon Name And Password For VPN ...

۲- خدمات نامحدود

این دسته از وی پی ان‌ های موجود در بازار هیچگونه محدودیتی را برای کاربرانشان مشخص نمی‌ کند. به همین دلیل است که ما می‌ توانیم هر موقع که به خدمات وی پی ان نیاز داشتیم. با سرور های آن متصل شویم و بدون هیچگونه محدودیتی در اینترنت جستجو کنیم. طبیعتاً اینگونه vpn ها قیمت بیشتری دارند و دلیل این موضوع عدم محدودیت خدمات آن می‌ باشد.

۳- مدت زمان مصرف خدمات در وی پی ان

هنگام خرید vpn یکی از فاکتورهایی که بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار می‌ باشد مدت زمانی است که می‌ توانید از اکانت خود استفاده کنید. اکثر فیلتر شکن‌ ها دارای فواصل زمانی یک ماهه، ۶ ماهه و یک ساله هستند.
اگر اکانت یک ساله را انتخاب کنیم قیمت تمام شده برای هر ماه برای ما ارزان ‌تر تمام می‌ شود. اما اگر می‌ خواهیم که هزینه سنگینی را در ابتدا پرداخت نکنیم. می‌ توانیم اکانت ‌های یک ماهه را انتخاب کنیم. و پس از گذشت مدت زمان مصرف آن را دوباره تمدید کنیم.

4 Ways a VPN Can Increase Business Productivity in 2023 - Productivity Land

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *