آیا فیلترینگ واتساپ کلا برداشته شد؟!

آیا فیلترینگ واتساپ کلا برداشته شد؟!

بهترین فیلتر شکن واتساپ در اندروید

واتساپ یکی از آخرین شبکه های اجتماعی می باشد که فیلترینگ اینترنت بر روی آن نیز اعمال شد. موضوعی که دسترسی کاربران به این برنامه را بدون استفاده از فیلتر شکن غیر ممکن کرد. هم اکنون نیز محدودیت های این برنامه رفع نشده است. و ما نیز بدون استفاده از وی پی ان نمی‌ توانیم از خدمات موجود در آن استفاده کنیم.

دانلود فیلتر شکن برای واتساپ

همانطور که گفته شد بدون استفاده از خدمات وی پی ان نمی‌ توان از محتوای موجود در whatsapp استفاده کرد. همچنین گفتنی است که همه فیلتر شکن های موجود برای از بین بردن محدودیت‌ های شبکه‌ های اجتماعی مناسب نیستند. چرا که قدرت مورد نیاز ما برای دور زدن محدودیت‌ ها بسیار بالاتر از ظرفیت بعضی از وی‌ پی‌ان های موجود در بازار می باشد.

چگونه vpn مناسب برای رفع فیلتر whatsapp را پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانیم با بهترین اتصال از خدمات موجود در این برنامه محبوب و پرطرفدار استفاده کنیم. باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که قدرت کافی را برای ما فراهم کند. با در نظر گرفتن یک سری از ویژگی‌ ها که در فیلتر شکن های برتر وجود دارند. می توانیم یک انتخاب مناسب برای دور زدن محدودیت های این برنامه داشته باشیم.

سرور های سریع و فعال

برای انتخاب مناسب نخستین و مهم‌ ترین فاکتوری که باید مد نظر داشته باشیم. برخورداری آن برنامه از سرور های فعال و سریع می باشد. چرا که اتصال ما باید به قدری سریع باشد. که شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ های واتساپ را برای ما فراهم کند. پس وجود سرور های با کیفیت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

افزایش امنیت دستگاه ما بدون ردیابی شدن:

با توجه به این موضوع که ما از فیلتر شکنی که می خواهیم آن را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. فقط برای از بین بردن محدودیت واتساپ استفاده نمی کنیم. باید از برنامه ای برخوردار شویم که خدمات امنیتی را در سطح مناسبی به کار گرفته باشد. تا امنیت لازم برای دریافت سایر خدمات اینترنتی برای ما مهیا باشد.

در کنار دو ویژگی اصلی مطرح شده سایر فاکتور ها نیز می توانند در تجربه ای مناسب به ما کمک کنند. برای مثال هرچه رابط کاربری برنامه ای که می خواهیم از آن خدمات دریافت کنیم. ساده‌ تر باشد، استفاده از آن راحت‌ تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *