برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید hook vpn )


دانلود از گوگل پلی
vpn

نصب فیلتر شکن پولی Tech VPN Pro

نصب فیلتر شکن پولی Tech VPN Pro

دانلود برنامه Tech VPN Pro برای دستگاه اندروید

اگر هنگام نصب فیلتر شکن سرور های پرتعداد و پرسرعت برایتان مهم است، ما به شما برنامه Tech VPN Pro را پیشنهاد می‌ کنیم. چون این برنامه از سرور های نامحدودی استفاده می‌ کند. که برای ما اتصالی پایدار را ایجاد می‌ کند. و به دلیل اینکه سرعت این سرورها در کنارشان نمایش داده شده است. ما به راحتی می‌ توانیم آن ها را مقایسه کنیم و بهترین سرور را برای خود انتخاب کنیم.
علاوه بر سرور های قوی این برنامه امنیت عالی را هم برای ما فراهم می‌ کند. به جز این موارد این فیلتر شکن دارای خدمات گوناگونی است که پیشنهاد می‌ شود تا آخر این پست همراه ما باشید.

اجازه دادن به برنامه ها برای فعالیت هنگام روشن بودن Tech VPN Pro

یکی از گزینه‌ هایی این فیلتر شکن دارد این است که ما می‌ توانیم برنامه‌ هایی که می‌ خواهیم از این برنامه استفاده کنند را فعال کنیم. و هر برنامه‌ای که نمی‌ خواهیم را غیر فعال کنیم. اگر ما برنامه‌ هایی که دوست نداریم را غیر فعال کنیم، وقتی وارد آن ها می‌ شویم، این فیلتر شکن به صورت خودکار قطع می‌ شود.
البته این برنامه یک گزینه هم دارد که ما با لمس آن می‌ توانیم همه برنامه‌ ها را فعال یا غیر فعال کنیم. که این گزینه کار ما را راحت‌ تر می‌ کند.

پشتیبانی از تمامی زبان های دنیا

با توجه به این موضوع که این فیلتر شکن یک برنامه جهانی است و همه افراد در سراسر دنیا می‌ توانند از آن استفاده کنند. یک کاربرد خوب در خود جای داده است، که این مورد است که از تمامی زبان‌ های روز دنیا پشتیبانی می‌ کند.
یعنی ما به راحتی می‌ توانیم زبان کشور خود را تغییر دهیم. و مهم‌ ترین ویژگی که این برنامه دارد این است که زبان فارسی هم دارد. و ما می‌ توانیم با تغییر دادن زبان خود به فارسی از خدمات مختلف این فیلتر شکن به راحتی استفاده کنیم.

قابلیت منحصر به فرد در تنظیمات برنامه Tech VPN Pro

یکی دیگه از ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و ممکن است ما آن را در برنامه‌ های دیگر ندیده باشیم. این است که در تنظیمات این برنامه یک گزینه وجود دارد که ما می‌ توانیم آن را به صورت دلخواه تغییر دهیم.
مثلاً می توانیم گزینه‌ای را فعال کنیم که اگر برنامه پس از چند ثانیه به سروری متصل نشد. دوباره این کار را تکرار کند و ما می‌ توانیم این زمان را تغییر دهیم. یعنی از یک ثانیه تا ثانیه‌ های بیشتر می‌ توانیم این عدد را افزایش دهیم. تا اگر در این مدت فیلتر شکن وصل نشد به صورت خودکار دوباره این کار را تکرار کند.

Add

Recent Posts

فیلتر شکن قدرتمند Haima VPN برای ios جدید

فیلتر شکن قدرتمند Haima VPN برای ios جدید دانلود وی پی ان Haima VPN برای…

10 ساعت ago

نصب فیلتر شکن India VPN از سایت برای اندروید

نصب فیلتر شکن India VPN از سایت برای اندروید دانلود فیلتر شکن هند وی پی…

11 ساعت ago

نصب vpn ایمن OUR TUNNEL VPN برای شیائومی

نصب vpn ایمن OUR TUNNEL VPN برای شیائومی دانلود وی پی ان جدید OUR TUNNEL…

12 ساعت ago

دانلود vpn کم حجم Sofia VPN برای وبسایت

دانلود vpn کم حجم Sofia VPN برای وبسایت دانلود نسخه جدید فیلتر شکن Sofia VPN…

23 ساعت ago

بروزرسانی سریع خدمات گوگل پلی گوشی

بروزرسانی سریع خدمات گوگل پلی گوشی نصب نسخه جدید گوگل پلی برای گوشی‌ های همراه…

1 روز ago

خرید کانفیگ openvpn برای موبایل همراه + پرسرعت

خرید کانفیگ openvpn برای موبایل همراه + پرسرعت نصب نسخه پرمیوم فیلتر شکن openvpn جدید…

1 روز ago