برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید hook vpn )


دانلود از گوگل پلی
vpn

چگونگی نصب Liam VPN قوی برای سامسونگ

چگونگی نصب Liam VPN قوی برای سامسونگ

دانلود فیلتر شکن Liam VPN برای ایرانسل

بیشتر کاربران ایرانی فیلتر شکن‌ هایی را بر روی دستگاه‌ های خود نصب می‌ کنند که حتی نمی‌ توانند یک بار هم از آن ها استفاده کنند. چون اصلاً این نوع برنامه‌ ها نمی‌ توانند کیفیت خوبی را برای ما ایجاد کنند. پس ما بهتر است به دنبال فیلتر شکنی قوی باشیم تا بتواند برای ما اتصالی با کیفیت ایجاد کند. و ما را از نصب وی پی ان‌های مختلف خلاص کند.

فیلتر شکن Liam VPN یکی از برنامه‌ های عالی در کشور ما می‌ باشد. که سرعت بسیار خوبی دارد و اگر آن را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنید. به سادگی می‌ توانید محدودیت‌ ها را از بین ببرید و به سایت‌ های ارائه دهنده فیلم بدون هیچ سانسوری دسترسی پیدا کنید.
این فیلتر شکن خدمات بسیار عالی را در اختیار ما می‌ گذارد. که در ادامه به چند مورد از آن ها می‌ پردازیم تا بتوانید با خیال راحت‌تر این برنامه را برای خود نصب کنید.

نحوه انتخاب سرور های Liam VPN به صورت دستی

انتخاب سرور های این فیلتر شکن به صورت دستی امکان‌ پذیر است و وقتی شما وارد لیست سرور ها می‌ شوید. دو مورد برای شما امکان‌ پذیر است که می توانید به آن ها متصل شوید.
گزینه اول لیست سرور های رایگان و دومین گزینه لیست سرور های پرمیوم است. و مانند وی‌ پی‌ ان‌ های دیگر برای اینکه بتوانید به سرور های رایگان متصل شوید. کافی است بر اساس سرعت، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بر روی یکی از آن ها کلیک کنید.
همچنین اگر بخواهید از سرور های پرمیوم برنامه استفاده کنید. لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید و این مورد باعث محبوبیت بیشتر این برنامه شده است. بلکه فقط کافی است یک ویدیو تماشا کنید تا بتوانید به سرور های پرسرعت این برنامه اتصال پیدا کنید.
پس از اینکه سرور مورد نظر خود را چه رایگان و چه پرمیوم، انتخاب کردید. کافی است وارد محیط اصلی برنامه شوید و بر روی گزینه on کلیک کنید. تا در یک چشم به هم زدن اتصال شما ایجاد شود و بتوانید با خروج از برنامه بر تمام سانسورها و محدودیت‌ ها غلبه کنید.

گزینه های جانبی در فیلتر شکن Liam VPN

۱_ تغییر زبان:

زبان پیش فرض این برنامه انگلیسی می‌ باشد. اما این برنامه برای راحتی کار شما در تنظیماتش زبان‌ های دیگری را قرار داده است. که یکی از آن ها زبان فارسی است که به استفاده راحت‌تر شما از برنامه کمک می‌ کند.

۲_ دارک مود:

همچنین این برنامه برای اینکه کاربران بتوانند راحت‌تر از محیط کاربری اش استفاده کنند. گزینه دارک مود را قرار داده است. تا کاربران بتوانند بر اساس سلیقه محیط این فیلتر شکن را روشن یا تاریک کنند.

Site

Recent Posts

دریافت vpn قدرتمند APNA VPN برای تلگرام

دریافت vpn قدرتمند APNA VPN برای تلگرام دانلود فیلتر شکن سریع APNA VPN برای آیفون…

5 ساعت ago

نصب vpn جدید Wing plus VPN برای بازی آنلاین

نصب vpn جدید Wing plus VPN برای بازی آنلاین دانلود برنامه Wing plus VPN با…

6 ساعت ago

نصب وی پی ان ایرانی Orafic VPN برای اندروید

نصب وی پی ان ایرانی Orafic VPN برای اندروید دانلود فیلتر شکن قوی Orafic VPN…

7 ساعت ago

روش‌ نصب فیلتر شکن پرسرعت تیک اتصال نسخه جدید

روش‌ نصب فیلتر شکن پرسرعت تیک اتصال نسخه جدید دانلود وی‌ پی ان فعال tik…

18 ساعت ago

دریافت اپلیکیشن سان وی پی ان برای لپ تاپ + جدید

دریافت اپلیکیشن سان وی پی ان برای لپ تاپ + جدید نصب برنامه سان وی…

19 ساعت ago

فیلتر شکن شنزو نسخه جدید

دریافت فیلتر شکن شنزو نسخه جدید دانلود فیلتر شکن شنزو برای گوشی اندروید نیاز به…

20 ساعت ago