برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید hook vpn )


دانلود از گوگل پلی
vpn

دانلود فیلتر شکن رایگان Aban VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن رایگان Aban VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن آبان وی پی ان نسخه جدید

امروزه فیلتر شکن ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. فیلتر شکن ‌هایی که با شعار های متفاوت سعی در جلب نظر کاربران دارند. اما بسیاری از آن ها از کیفیت بالا و قدرت کافی برخوردار نیستند.
یکی از این فیلتر شکن ‌ها برنامه Aban VPN است. که این فیلتر شکن چون جزو برنامه های ناشناخته است. توانسته از کابران امتیاز بد ۳.۴ را دریافت کند که نشان از کیفیت بد آن می باشد.

نقاط ضعف برنامه Aban VPN

همانطور که همه ما می‌ دانیم قصد ما از نصب فیلتر شکن دور زدن محدودیت‌ ها می‌ باشد. اما امروزه محدودیت‌ های اینترنتی بسیار شدیدتر شده اند. بنابراین ما نیاز به سرعت بالاتری برای مقابله با این مشکل داریم.
اما این فیلتر شکن توانایی ارائه سرعت لازم برای دور زدن محدودیت‌ های شدید را ندارد. بنابراین عملاً غیر قابل استفاده است. و نمی ‌تواند به عنوان یک فیلتر شکن در دستگاه ما وجود داشته باشد.
به همین دلیل است که تمامی ویژگی ‌های مثبت این برنامه عملاً به درد نخور است. چرا که اصلاً ما توانایی استفاده از آن را نداریم. البته این برنامه برای تعداد محدودی از کاربران کار می کند.

از دیگر نکات منفی که در دسته ی امنیت قرار دارد. این است که نمی توان داده های برنامه را حذف کرد. که این مورد می تواند امنیت ما و دستگاه ما را به خطر بیندازد. همچنین داده های ما هنگام استفاده از برنامه رمزگذاری نمی شود که امنیت سایبری ما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نکات مثبت در مورد فیلتر شکن Aban VPN

این برنامه یک سری نکات مثبت دارد که تحت شعاع سرعت پایین آن قرار گرفته است. به همین دلیل است که امتیاز این برنامه از سه و چهاردهم بالاتر نرفته است. برای مثال این برنامه یک رابط کاربری بی‌نظیر با طراحی جالب و ترکیب رنگ زیبا دارد. که لذت استفاده از برنامه را بیشتر می‌ کند.
همچنین طبق گفته ‌های سازنده ‌های این برنامه، از امنیت حریم شخصی عالی نیز برخوردار می‌ باشد. چرا که هیچ اطلاعاتی را با اشخاص ثالث هم رسانی نمی کند. که این مورد امنیت حریم شخصی ما را بهبود می بخشد.

به طور کلی پیشنهاد می شود بیخیال این برنامه شویم. و از جایگزین های معروف تر و مطمئن تر استفاده کنیم. تا هم در بستری ایمن مرور کنیم و هم از انواع خدمات اینترنتی بتوانیم برخوردار شویم.

Add

Recent Posts

روش‌ نصب فیلتر شکن پرسرعت تیک اتصال نسخه جدید

روش‌ نصب فیلتر شکن پرسرعت تیک اتصال نسخه جدید دانلود وی‌ پی ان فعال tik…

1 ساعت ago

دریافت اپلیکیشن سان وی پی ان برای لپ تاپ + جدید

دریافت اپلیکیشن سان وی پی ان برای لپ تاپ + جدید نصب برنامه سان وی…

2 ساعت ago

فیلتر شکن شنزو نسخه جدید

دریافت فیلتر شکن شنزو نسخه جدید دانلود فیلتر شکن شنزو برای گوشی اندروید نیاز به…

3 ساعت ago

فیلتر شکن قدرتمند Haima VPN برای ios جدید

فیلتر شکن قدرتمند Haima VPN برای ios جدید دانلود وی پی ان Haima VPN برای…

12 ساعت ago

نصب فیلتر شکن India VPN از سایت برای اندروید

نصب فیلتر شکن India VPN از سایت برای اندروید دانلود فیلتر شکن هند وی پی…

13 ساعت ago

نصب vpn ایمن OUR TUNNEL VPN برای شیائومی

نصب vpn ایمن OUR TUNNEL VPN برای شیائومی دانلود وی پی ان جدید OUR TUNNEL…

14 ساعت ago